سلام من ازگیل هستم.قبل از اینکه خاطراتمون رو شروع کنیم  لازم دیدم  این نکته رو بگم که  قرار شده ما در این وبلاگ نهایت صداقت رو بخرج بدیم و احساسهای واقعیمون رو بنویسیم.بنابر این اگر صحبتی و احساسی از شخصی به میون اومد حس من در اون لحظه نسبت به اون شخص بوده و مطمئنا برداشتها و احساساتم بعد از گذشت زمان نسبت به اون ادم تغییر کرده.پس امیدوارم دوستان ما دچار سو تفاهم نشند و بدونند که همشون برامون قابل احترامند.

فکر کردم بد نباشه در ابتدا  برداشت شخصیمون رو نسبت به شخصیت همدیگه به طور کلی بعد از ۳سال اینجا بنویسیم و بعد پیش بریم.پس:

از دید من اقا موشه یک موش با دل مهربون و ساده ست که ظاهرش با باطنش یک مقداری فرق داره.باطنا خوش قلب ولی ظاهرا کاملا بی تفاوته.

ذات فوق العاده خوبی داره.

شدیدا غد و یکدنده و تا حدودی خودخواه و تک محوره.

خانواده بسیار خوب و قابل احترامی داره.

شخصیتا ادم کاملا خود ساخته ایه و شدیدا عاشق کار و موفق در اونه.

شدیدا رفیق بازه و بخاطره رفاقت شاید احساساتش رو نسبت به ادمهای دیگه نادیده بگیره  وهمین باعث میشه که خیلی ها بخوان ازش سو استفاده کنند.

ادم شوخ و خوش برخوردیه و محبوب قلبهاست.

عاشق خوردن و فیلم دیدنه.

استیک و شکلات خیلی دوست داره.

اشپز  قابلیه.

در دوران دوستیش کاملا صادقه.

ولی جوری برخورد نمیکنه که ادم خیالش ازش راهت باشه و دایما باید در استرس بود.

مهمون نوازه.

مودبه و برخورد اجتماعی خوبی داره.

نسبت به مسایلی که بهش تذکر داده میشه برای بهتر شدن رابطه تا حدودی بی خیاله و اهمیت نمیده و میگه من همینم ،همینم میمونم.

لوس خوبیه.

حکم خیلی دوست داره.

اصلا به سلامتیش اهمیت نمیده و از دکتر هم بدش میاد.!

بسیار بسیار خوش سفره.

تلاشش رو میکنه تا طرفش رو خوشحال کنه و میکنه.

چیزی که تو سرش بره  رفته و نمیشه عوضش کرد.

خوب سورپرایز میکنه.

باهاش خوش میگذره.

خامه و توت فرنگی خیلی دوست داره.

رنگ سرمه ای رو دوست داره و ساده ولی خوب می پوشه.

وقتهایی که بخواد مهربون بشه مهربون ترین ادم دنیا میشه....

 

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ب.ظ http://amir59.blogsky.com

سلام
اول وبلاگت تناقض داره
چون تو روفایلت نوشتب مرد اما طرف مقابلتم مرده!یعنی همون آقا موشه!
اما فکر کنم داستانت جالب باشه
هرچند که فکر می کنم چون الان زخمت تازه است از این روش برا تخلیه روحی ات استفاده کردی
موثره ادامه بده به شرطی که هر دفعه آرشیوه بلاگت مرور نکنی
موفق باشی امیر

دوست عزیز این وبلاگ یک وبلاگ مشترکه.و من ازگیل دخترم و موش هم پسر.
از اونجا که این وبلاگ رو اقا موشه درست کرده توی شناسنامه نوشته مرد.
شاید گفتت درست باشه و این راهی باشه برای تخلیه ولی همونجوری که اقا موشه گفته ما هدفمون اینه که اول از همه خاطراتمون رو زنده نگه داریم و دوم اینکه با مطرح کردن خاطرات و گله ها و تجربه هامون کمکی به دیگران بکنیم تا اگه اونا هم دوستی به قشنگیه دوستیه ما دارند اشتباهات مارو نکنند و مثل ما از هم جدا نشند.امیدوارم توضیحم کافی بوده باشه.

امیر یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ب.ظ http://amir59.blogsky.com

اما من بازم حرف دارم
یا شما با هم هستید یا نیستید با هردوتونم اااا
معلومه که هستید
دو حالت داره یا راه برگشت دارید یا نداری
اگه دارید که خوبه ادامه بدهید
اما اگر راه برگشت ندارید دست و پا زدن بیخود مثل این میمونه با چاقو بدنت زخم کنی بعد روش نمک بپاشی
اما خیلی خوشحال میشم از تجربه هاتون استفاده کنم
ناراحت نشید اینا رو نوشتم ٬ اونم خیلی رک و دلسدتون نکنم
موفق باشیی هر دوتون!

بارون دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:07 ق.ظ http://man-o-baroon.blogsky.com

اینایی که گفتی تقریبا در مورد همه صدق میکنه. البته تا چند وقت که ممکنه تا چند سال هم طول بکشه. امیدورام چند سال دیگه بر عکسش رو نگی. موفق باشی...

دوست خوبم.اینا که گفتم نتیجه ۳سال زندگیه نه یک دوستیه ساده.اقا موشه اهل هیچ گونه دووز و کلک و تظاهری نبود و ابنارو من خودم از برخوردای ۳سالش برداشت کردم.خیلی از خصوصیاتی که گفتم اولش نبود با گذشت زمان تازه نشون داده شد ومطمئنن با گذشت زمان اگه ارتباط حفظ میشد بهتر هم میشد.نمیدونم شاید در اینده برای کس دیگه عکسش بشه شایدم همینطوری بمونه.
مرسی از اینکه به ما سر زدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد